Računalništvo

Nakupovanje prenosnikov online

Praksa in izkušnje mnogih je nakupovanje prenosnikov online.

V mnogih deželah je to že množično uveljavljena praksa. V drugih deželah, pa ta praksa pridobiva na pomenu in številu privržencev. Ovir za uveljavitev takšne prakse je precej. V primeru, da gre za nakupovanje preko spleta v tujini, to pomeni kot prvo jezikovne ovire, v nekaterih primerih pa so prisotne tudi druge ovire. Vedeti kaj kupujemo je pri vsakem nakupu pomembno, zato je potrebno pri jezikovnih ovirah vse morebitne nejasnosti odpraviti. Veliko jezikovnih ovir se da rešiti na enostaven način, za druge pa potrebujemo bolj strokovni pristop. Enostaven način pomeni uporaba enostavnih metod.

Tako imamo izbran prenosnik točno določenega proizvajalca, točno določenega modela s točno določenimi karakteristikami, v ponudbi tako doma, kot tudi v tujini. Tehnične karakteristike so pri izenačenju vseh lastnosti enake. S tem imamo ponudbo v tujini lahko predstavljeno tudi v nam razumljivem drugem jeziku. Lahko gre za naš materin jezik, lahko pa drug tuj jezik, ki ga razumemo. Na ta način odpravimo jezikovne ovire na področju tehničnih in drugih karakteristik. Pozorni moramo biti na dejstvo, da so v nekaterih primerih jezikovne ovire le del ovir. Preden dejansko dobimo izbran prenosnik je potrebno preskočiti še nekaj dodatnih ovir. Tu gre za ovire, ki si jih postavljajo različni trgi med seboj. Njihov namen je preprosto oviranje konkurence. V tem primeru se mora kupec s tem soočiti, ker drugače preprosto ne gre.

Soočenje pa pomeni predvsem primerjava ponudbe. V primeru, da je ponudba kljub oviram optimalna, se zanjo odloči. Obratno pač izbere drugo ponudbo. Pomembno je tudi razmišljanje o uporabniški izkušnji. Vse sodobne naprave se podvržene okvaram. Kar pomeni, da lahko pričakujemo okvare tudi v našem primeru. Tu ne gre toliko za čakanje na okvaro, ampak zagotovilo, da bo ta morebitna okvara v prihodnosti odpravljena hitro in učinkovito.

On line nakupi niso nobena novost, prinašajo številne prednosti, kljub temu določen del trga, večinoma zaradi slabe informiranosti, še vedno bolj zaupa klasičnim nakupom.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *